Časté otázky

  1. Ako môžem pridať názor na lekára?

    Ak chcete pridať svoj názor na lekára, použite ikonu Pridať názor, ktorá je umiestnená na profile každého lekára. Vyberte hodnotenie (počet hviezdičiek), napíšte zdôvodnenie, a kliknite ikonu „Pridať názor“. Váš názor nebudete okamžite vidieť na stránke - najprv bude zaslaný na moderovanie, a iba po schválení moderátorom, bude jeho obsah zverejnený na profile lekára. Pred hodnotením lekára si preto prečítajte podmienky pridávania názorov: http://www.znamylekar.sk/podmienky.

  2. Chcem hodnotiť lekára, ale nemá tu svoj profil

    Ak na našich webových stránkach nie je lekár, ktorého chcete hodnotiť, využite možnosť vytvoriť profil, kliknite na odkaz Pridajte lekára a doplňte údaje, ktoré poznáte. Všimnite si, že profil bude zverejnený až po schválení moderátorom. Iba potom bude možné pridávať k nim názory.

  3. Prečo sa stáva, že sú odstránené skôr prijaté názory na niektorých lekárov?

    Pri každom názore sa nachádza ikona "Nahlásiť zneužitie". Môže ju použiť každý používateľ, aj lekár, ktorý sa domnieva, že názor je nepravdivý alebo v rozpore s predpismi. Toto oznámenie bude zaslané moderátorovi, ktorý potom kontaktuje autora tohto názoru so žiadosťou o podrobný opis situácie a informácie o presnom čase a mieste návštevy. Autor názoru má 7 dní aby poslal vysvetlenie. Ak pošle vysvetlenie, riadenie pokračuje, a to je odoslané osobe, ktorá nahlásila zneužitie. Ak však autor názoru neodpovedá -nepodá vysvetlenie, bude názor odstránený, pretože nie je možné overiť jeho správnosť. Takýto postup vyplýva zo starosti o správnosť a pravdivosť informácií a má znemožniť pridávaniu nepravdivého obsahu na web.

  4. Pridal som hodnotenie / profil lekára, ale nie sú vidieť na stránke.

    Každá zmena (nový názor, nový profil lekára, zmena údajov na profilu lekára), pred tým, než bude zverejnená, je zaslaná k moderátorovi. Moderátor má zvyčajne 48 hodín aby prijať alebo odmietol zmeny. Ak pridáte veľa zmien, môže byť táto doba dlhšia. Prosím, buďte trpezliví. Budeme Vás informovať e-mailom, keď moderátor preskúma Vašu zmenu.

  5. Ako pridať profil lekára?

    Skôr než vytvoríte nový profil lekára, použite vyhľadávač a uistite sa, že doteraz nebol pridaný. Ak nenájdete profil lekára, ktorého hľadáte, využite možnosť pridať ho. Návod, ako to urobiť je tu

  6. Údaje o lekárovi nie sú aktuálne. Ako to vylepšiť?

    Údaje profilu lekára môžete aktualizovať sami pomocou ikony "Upravte údaje", ktorá sa nachádza na profile každého lekára. Vezmite prosím na vedomie, že aktualizované údaje nebudú videné hneď po zmene-budú najprv odoslané moderátorovi a zverejnené až po schválení moderátorom.

  7. Môžem odstrániť názor, ktorý som pridal lekárovi?

    Ak z nejakého dôvodu chcete odstrániť svoj názor, použite ikonu "Nahlásiť zneužitie", ktorá sa nachádza pri každom hodnotení V časti nahlásenie napíšte, že chcete odstrániť názor. Keď moderátor preskúma Vašu požiadavku, dostanete správu o tom, že hodnotenie bolo odstránené.

  8. Omylom som pridal nesprávny počet hviezdičiek. Ako to zmeniť?

    Vždy môžete zmeniť počet hviezdičiek v hodnotení. Nezabudnite však, po zvolení správneho počtu hviezdičiek stlačiť "Upraviť názor". Po preskúmaní Vašej žiadosti moderátorom, dostanete správu informujúcu o zmene hodnotenia.

  9. Moderátor zmenil počet hviezdičiek pri mojom názore. Prečo?

    Moderátor má právo na zmenu hodnotenia, čiže počtu hviezdičiek, ak sa domnieva, že obsah názoru nezodpovedá počtu hviezdičiek alebo zdôvodnenie nie je dostatočné pre udelenie takéhoto hodnotenia. Rovnako tak môže byť s názorom,ktorý je veľmi všeobecný a z ktorého obsahu nie je zrejmé, že jeho autor bol pacientom toho lekára. V tomto prípade môže moderátor zmeniť hodnotenie. Ak si myslíte, že Vaše hodnotenie bolo zmenené neoprávnene použite ikonu "Nahlásiť zneužitie", ktorá sa nachádza pri každom hodnotení. V prihláške uveďte správny obsah hodnotenia, počet hviezdičiek a zadajte zdôvodnenie prečo chcete aby bolo zmenené.

  10. Chcem upraviť názor, ktorý som pridal. Ako to urobiť?

    V servise máme možnosť upravovať skôr umiestnený názor. Ak z nejakého dôvodu chcete zmeniť pridaný názor, použite odkaz "Upraviť názor", ktorý sa nachádza v poli do zadávania obsahu. Po preskúmaní Vašej žiadosti moderátorom, dostanete správu informujúcu, že Vaša zmena bola prijatá Ak moderátor neprijme zmenu, skúste to znova s vedomím ustanovení Pravidiel: https://www.znamylekar.sk/podmienky.

  11. Čo znamená, že profil je overený?

    Ako overené sú označené profily lekárov, ktorí vytvorili účet a potvrdili skutočnosť svojich údajov. Lekári, ktorí majú overené profily môžu sami doplniť informácie o sebe, napr. adresu ordinácii, alebo poskytnúť telefónne číslo, e-mail. Navyše môžu odpovedať na názory zverejnené na ich profile. Ak ste lekár a chcete spoznať iné výhody overenia profile, kontaktujte nás: kontakt@znamylekar.sk

  12. Ako môžem zmeniť podpis pri názore?

    Bohužiaľ to nie je možné.

  13. Čo je to potvrdenie o registrácii?

    Potvrdiť registráciu, znamená kliknúť na aktivačný odkaz, ktorý posielame e-mailovou správou po registrácii. Po kliknutí na odkaz, bude účet automaticky aktivovaný.

  14. Nedostal som e-mail s odkazom na aktiváciu účtu

    Skontrolujte si zložku SPAM vo vašej schránke. Často automatická správa ide práve do tejto zložky a je pravdepodobné, že je tak vo vašom prípade.

  15. Nechcem dostávať upozornenia na nové názory. Ako to môžem vypnúť?

    Ak chcete vypnúť upozornenia na nové názory na profile lekára, odstráňte ho z pozorovaných lekárov. K tomu sa musíte prihlásiť do svojho účtu, kliknúť na "Nastavenia", následne na "Sledovaní". Pri priezvisku lekára ktorého sa týkajú nechcené oznámenia odkliknite na možnosť "Odoslať e-mailom." Podobným spôsobom môžete vypnúť oznámenia dotýkajúce sa zdravotnického zariadenia.

  16. Ako môžem odstrániť svoj účet?

    Ak chcete odstrániť svoj účet, prihláste sa a potom prejdite do nastavenia účtu: Nastavenie. Nájdete tu odkaz, ktorý Vám umožní odstrániť účet.

  17. Nemôžem sa prihlásiť k svojmu účtu / Zabudol som heslo.

    Najprv sa uistite, že zadaný e-mail je ten, ktorý používate pre registráciu. Potom použite funkciu Pripomeňte mi heslo. Na Vašu e-mailovú adresu dostanete ďalšie pokyny, ktoré Vám umožnia prihlásiť sa.

  18. Čo znamená "Nahlásiť zneužitie"?

    Ikona "Nahlásiť zneužitie", ktorá sa nachádza pri každom príspevku je používaná s účelom oznámiť administrátorovi o akýchkoľvek narušeniach v názoroch. Použite túto ikonu, keď nájdete názor, ktorý je v rozpore s podmienkami, ako aj ked ste autorom tohto názoru a chcete ho zmeniť alebo odstrániť.